Tuesday, June 23, 2009

Jadi, gini ya...

Saya yakin banget dalam hidup kita pernah ngerasa ditinggal. Entah apa konteksnya tapi intinya merasa ditinggalin aja. Pas lagi bengong, saya suka mikir "apa ya yang ada di pikiran orang yang meninggalkan orang lain". Kalo orang yang ditinggal kan jelas, sedih, questioning, bahkan gak terima. Tapi bagi orang yang ninggalin, pernah gak berpikir apa yang bakal terjadi sama orang yang dia tinggalin.

And then i found the answer myself.

I became ingnorant when i left my relationship (with a very very good friend of mine) behind. I didnt care anymore about her thought, her fell or her wants. Satu hal yang gue tahu, bestfriend never hurts bestfriend. She never let anyone joking about her bestfriend or never embarassed her bestfriend in front of anyone else. And the worst, bestfriend never treat her bestfriend like a clown that makes everyone laugh. But she did, and that was hurt.

Jadi, kalo masih ada yang nanya "duh, kok dia ninggalin gue ya?" atau "kok dia ga deket lagi ama gue?", just think about yourself and your attitudes. Do you treat anyone else right? Introspeksi deh nek!


P.S. The reason why i left her without saying anything, because what she did was really hurt me.




xoxo

v

No comments:

Post a Comment